ZEISS školení Využití digitalizace
PRODUKTY ZEISS PRO LÉKAŘE A OPTOMETRISTY

Zviditelnění vašeho podniku na webu.

Rozšiřte své odborné znalosti v oblasti digitálního marketingu.

Digitální média mění naše chování, což se vztahuje i na chování vašich zákazníků. Aby vás potenciální zákazníci našli a udrželi jste si vazby s těmi stávajícími, digitální viditelnost se pro vás jako vlastníka podniku stává nezbytná. Vlastně je stejně důležitá jako zrak vašich klientů.

Pomáháme vám dosáhnout digitální viditelnosti a zajistit bezproblémovou cestu zákazníka.

V našich školících kurzech se dozvíte, jak se připravit na budoucnost a jak digitálně vybudovat a zachovat vztahy s klienty.

Klíčové údaje a čísla, jež podtrhují důležitost digitálních kanálů.

  • 7,9

    miliarda lidí na této planetě1

  • 4,7

    miliarda uživatelů sociálních sítí2

  • 63 %

    aktivní uživatelů internetu3

  • 90 %

    z aktivních uživatelů internetu používá mobilní zařízení4

  • 81 %

    zákazníků, kteří si dělají průzkum na internetu5

Pokud nejste online, nejste vidět.

Zákazníky nezískáte jen pěknou výlohou obchodu. Informace často hledají nejprve na internetu, např. otevírací dobu nebo dostupné značky, a až pak vyráží nakupovat. To platí dvojnásob u věcí, které se nekupují každý den.

  • Všechny nástroje potřebné k tomu, abyste byli vidět.

    Školení Využití digitalizace ZEISS se zaměřuje na digitální znalosti, a to pragmatickým způsobem. Budeme se zabývat většinou základních nástrojů, které lze snadno a účinně začlenit do vašich pracovních procesů. Školení je strukturováno tak, aby vyhovovalo vaší pracovní rutině. Naším cílem je co nejvíce vám digitalizaci usnadnit a zároveň zajistit, abyste ji využili na maximum.

  • Marketing na sociálních sítích

    Marketing na sociálních sítích

    Sociální sítě používají téměř 4 miliardy lidí, např. facebook, Instagram nebo WhatsApp. Jedná se o výkonné nástroje, jak zapojit zákazníky, i když aktivně nehledají váš podnik. Zjistěte, jak s nimi komunikovat a jak oslovit a přilákat nové zákazníky.

  • Optimalizace webových stránek

    Vylepšete své webové stránky, aby vás zákazníci snadno našli, když na Googlu hledají řešení konkrétního problému, produkty či služby. Zjistěte jak s pomocí optimalizace pro vyhledávače vylepšit design vašeho webu, poskytnout poutavý obsah a zobrazovat se vysoko ve vyhledávání na Googlu.

  • Nástroje ZEISS

    Využijte nástroje ZEISS, jako je MůjZrakovýProfil, Vyhledávač poboček nebo Plánovač schůzek, abyste k sobě navedli zákazníky. Zjistěte, jak tyto nástroje začlenit do vašeho webu, když zákazníci hledají konkrétní produkty či služby.

  • Marketing vyhledávačů

    Zjistěte, jak se zobrazit co nejvýše, když zákazníci ve vašem okolí hledají na internetu. Ujistěte se, že jste zaregistrovaní v místních adresářích, jako je firma na Googlu, a vylepšete svůj podnik s pomocí služby Google Ads.

  • Vaše optika

    Zvyšte návštěvnost svého obchodu

    Přivítejte více návštěvníků díky lepšímu digitálnímu marketingu.

Digitální školení přizpůsobené vašim potřebám.

Stručný přehled výhod našich školení

  • Přizpůsobené
    Na míru šité vašim konkrétním potřebám.
  • Účinné
    Identifikujeme relevantní kontaktní místa kontaktu zákazníka s firmou a zaměřujeme se na relevantní marketingové nástroje
  • Efektivní
    Přilákejte více zákazníků a rozšiřte své podnikání.
  • Zasvěcené
    Pochopte lépe své zákazníky a vyhovte jejich potřebám.

Ať jste digitální začátečník nebo odborník na digitální marketing

Pomůžeme vám rozrůst váš podnik online a dosáhnout jeho plného potenciálu.

  • Digitální začátečník

    Začátečník

    Pokud jste digitální začátečník, identifikujeme příležitosti, jak se se zákazníky digitálně spojit, a ukážeme vám, jak se na internetu zviditelnit prostřednictvím těch nejdůležitějších digitálních míst kontaktu zákazníka s firmou.

  • Digitální odborník

    Pokročilý

    Pokud jste již digitální odborníci, provedeme analýzu vaší online přítomnosti a ukážeme vám, jak dosáhnout větší účinnosti.

Výzvy spojené s chybějící online přítomností

Pokud nejste vidět online, mohou vám ucházet potenciální zákazníci. V dnešní době zákazníci hledají informace online. Hledají optiky ve svém okolí nebo jejich otevírací dobu a ještě než si něco koupí, porovnávají a hledají informace, produkty, služby a značky. Na internetu hledají také řešení problémů. Abyste tuto změnu chování lépe pochopili, snažte se do zákazníka vžít:

ZEISS – váš partnerZEISS – váš partner

ZEISS – váš partner

a digitální odborník

Chceme, abyste si udrželi náskok před konkurencí. Jelikož společnost ZEISS byla založena v roce 1846, společně s našimi zákazníky jsme již od počátku bez ustání identifikovali trendy v oblasti vědy i společnosti. Inspirovala nás zvídavost, vášeň a preciznost – utvářeli jsme nové perspektivy, které měnily naše postoje a chování. Od samého začátku měníme výzvy v příležitosti, a tuto schopnost jsme si zachovali dodnes.

Totéž platí pro digitalizaci. Spojíme se s vámi a podpoříme vás, abyste z digitálních příležitostí získali co nejvíce. Nabízíme vám odborné znalosti globálního technologického lídra: prostřednictvím ZEISS školení Využití digitalizace vám poskytneme řešení vhodná pro váš podnik i regionální potřeby.

Registrujte se teď

a buďte vidět online

Formulář se načítá…

Informace zadané v kontaktním formuláři použije ZEISS Vision Care k zodpovězení vaší žádosti přes e-mail nebo telefon. Klikněte zde a přečtěte si naše prohlášení o ochraně osobních údajů.