Smlouva o údržbě softwaru ZEISS

Získejte plný výkon

se servisní smlouvou o údržbě ZEISS

Dopřejte Vašemu zařízení ZEISS to nejlepší

Se servisní smlouvou ZEISS získáte maximální péči a jistotu pro kompletní portfolio jak souřadnicových, tak i optických měřicích systémů ZEISS. Díky našemu nejkomplexnějšímu balíčku zákaznických služeb na trhu můžete plně využívat naši podporu a zajistit, aby Váš měřicí stroj byl neustále pod kontrolou a v optimální kondici. Smlouva Vám poskytne nepřetržitý přístup k nejnovějším verzím softwaru a garantuje výhodné ceny jak na software, tak na servisní údržbu. Získejte jistotu fixace nákladů a možnost plně využívat podporu aplikačních specialistů, včetně služby vzdálené diagnostiky Vašeho stroje

Služby pro Vaše specifické potřeby

Smlouva umožňuje zafixování cen, slevy na zajištění pravidelného servisu, záruka reakčního času, možnost využít akreditovanou kalibraci, slevy na softwarovou údržbu, přístup k nejnovějším verzím softwaru a aktualizací po dobu trvání smlouvy. Nabízí výrazné slevy na prvotní investici do aktualizace softwaru a možnost rozložení nákladů, stejně jako další zajímavé slevy na příslušenství ZEISS.
Každoroční aktualizace softwaru

01 | Neustálý přístup k aktualizacím softwaru

Spolehlivé a efektivní

Základem kvalitní smlouvy o údržbě jsou spolehlivé roční aktualizace softwaru. Zákazníci společnosti ZEISS však získávají více než jen aktualizaci jednou ročně. Údržba softwaru ZEISS zahrnuje menší inovační aktualizace v průběhu celého roku – kromě servisních patchů a bezpečnostních aktualizací také jiná vylepšení, která vám umožní dále optimalizovat vaše procesy a zvyšovat produktivitu.

Ať se vaše IT oddělení rozhodne aktualizovat na další verzi softwaru nyní nebo později, se smlouvou o údržbě softwaru ZEISS máte jistotu, že budete mít vždy k dispozici nejnovější funkce pro vaše metrologické výzvy.
 

02 | Servisní údržba strojů

Vždy v té nejlepší formě

Naše plánovaná preventivní údržba zvyšuje efektivitu tím, že udržuje Vaše stroje v optimálním stavu a zvyšuje dobu provozuschopnosti – můžete přidat i volitelné služby jako například Smart Services. Rádi zajistíme i akreditovanou kalibraci.

Zafixujte si plánované náklady a přesnost stroje.

Optimální podpora

03 | Optimální podpora

Specificky přizpůsobená a komplexní

Máte dotazy k Vašemu softwaru nebo máte technický dotaz vázaný na Váš stroj? Vaším prvním kontaktem je vždy linka hotline pro softwarovou a technickou podporu ve Vaší zemi. Naši odborníci jsou Vám k dispozici při dalším řešení problémů.

Podpora ZEISS zahrnuje více než jen řešení technických problémů. Naši servisní odborníci a aplikační specialisté jsou připraveni pomoci Vám s dalšími problémy v oblasti metrologie.

Například Vám mohou doporučit, jak optimalizovat kombinaci softwaru a hardwaru ZEISS pro Vaše měření. Podpora ve společnosti ZEISS přesahuje rámec aplikací a tipů týkajících se metrologického softwaru. Poskytuje také odborné rady a proaktivní řešení v oblasti IT zabezpečení.
 

04 | Exkluzivní služby s přidanou hodnotou

Digitální a osobní

Smlouva o údržbě ZEISS Vám poskytuje bezplatný přístup k nejnovějším softwarovým novinkám. Manažeři kvality a metrologové se mohou online nebo osobně seznámit s novými softwarovými funkcemi různých softwarových produktů ZEISS.

  • Co je nového: Získejte online informace o nových funkcích našich softwarových produktů pro dlouhodobé zvýšení produktivity.
  • Školení: Zlepšete své metrologické znalosti. Ušetřete čas a cestovní náklady a absolvujte školení na svém pracovišti prostřednictvím internetu.
  • Místní akce: Dáváte přednost osobnímu kontaktu s našimi odborníky ZEISS a chcete si vyměňovat informace o nejnovějších funkcích softwaru? Potom jsou pro Vás naše osobní akce tou správnou platformou.

05 | Smart Services

Data ve Vašich rukou

Monitorování výkonu metrologických řešení ZEISS v reálném čase umožňuje sledovat stav a využití měřicích strojů odkudkoliv. Dashboard poskytuje přehled klíčových ukazatelů pro optimální plánování měřicích procesů a rychlou reakci na kritické situace. Transparentní informace zajišťují bezpečnost procesů a spolehlivé výsledky měření.
Vyzkoušejte také Remote Health Check tedy proaktivní analýzu a diagnostiku odborníky ZEISS na dálku, shrnutou v protokolu, s odvozením prediktivních doporučení ohledně stavu konkrétních mechanických a elektronických komponent Vašeho měřicího zařízení ZEISS.

06 | Originální příslušenství ZEISS

Využijte zajímavých slev v rámci servisní smlouvy

Příslušenství ZEISS je dokonale přizpůsobeno Vašim metrologickým požadavkům. Ať jsou to otočné připojovací prvky, upínací zařízení nebo skříně pro bezpečné uložení snímačů – s naším příslušenstvím můžete naplno využít Váš metrologický potenciál.

Výhody

  • Komplexní balíček služeb

    Vše na jednom místě – společná servisní smlouva pro hardwarovou i softwarovou podporu, doplněná o možnost využití Smart Services a výhodné ceny příslušenství.

  • Jistota cen

    Objevte výhody dlouhodobého plánování. Servisní smlouvou si zajistíte výhodné podmínky do budoucna a stabilitu bez nečekaných cenových výkyvů.

  • Aktualizace bez starostí

    Servisní smlouvou si otevřete bránu k vždy aktuálnímu softwaru, který zaručí maximální využití Vašeho měřicího stroje.

  • Rychlejší reakční doba

    Rychlejší reakční doba

    Zákazníci se servisní smlouvou mají přednost, pokud jde o opravy a servisní návštěvy. Naše dohody o reakční době a pohotovostní služby umožňují rychlý zásah, který poskytuje větší bezpečnost v kritických situacích, jak v případě pomoci na místě, tak i na dálku.

  • Efektivita stroje

    Efektivita stroje

    Náš vyškolený tým technického servisu zajišťuje správné nastavení a optimální výkon vašeho strojního systému v souladu s továrními specifikacemi a normami. Pravidelný servis udržuje váš stroj stále v perfektním stavu.​

  • Snížení nákladů​

    Optimalizace nákladů​

    Eliminujte neplánované výdaje po celou dobu trvání smlouvy. Využijte výhod pravidelné údržby a kalibrace, která prodlužuje životnost, snižuje náklady spojené s vlastnictvím a zvyšuje spolehlivost.

  • Partner, na kterého se můžete spolehnout

    Partner, na kterého se můžete spolehnout

    Celý tým ZEISS poskytuje nejlepší možná řešení v celém životním cyklu stroje. Průběžné školení, rozsáhlé praktické zkušenosti a transparentní procesy zajišťují udržitelné výsledky.​

  • Maximální doba provozuschopnosti stroje

    Maximální doba provozuschopnosti stroje

    Pravidelný plán údržby prodlužuje životnost vašeho stroje a zajišťuje optimální efektivitu. Náš servisní koncept přináší okamžité výhody, protože vede k vyšší provozuschopnosti.

  • Celosvětová servisní síť

    Rozsáhlá servisní síť

    24 servisních techniků. Quality Excellence Centra v Čechách a na Slovensku. Společnost ZEISS poskytuje mimořádně komplexní servisní program, který splňuje Vaše veškeré metrologické potřeby.

Zaujalo Vás to? Vyžádejte si nabídku na míru, která se Vám přizpůsobí.

ZEISS Retrofit
ZEISS Retrofit

Zvýšení výkonu vašeho souřadnicového měřicího stroje

ZEISS Retrofit

Kromě průběžné aktualizace softwaru v rámci smlouvy o údržbě nabízí ZEISS svým zákazníkům také možnost zlepšit výkonnost jejich stárnoucích souřadnicových měřicích strojů. ZEISS Retrofit zajistí upgrade hardwaru. Kromě aktualizace metrologického softwaru hraje důležitou roli při modernizaci Vašeho měřicího zařízení ZEISS také kompletní renovace, včetně výměny ovládacích prvků zařízení, kabeláže a pohonných jednotek.

Kontaktujte nás

Máte zájem dozvědět se více o našich produktech nebo službách? Velmi rádi vám poskytneme další informace nebo živou ukázku – online nebo osobně.​

Potřebujete další informace?

Kontaktujte nás. Naši odborníci se s vámi spojí.

Formulář se načítá…

/ 4
Další krok:
  • Poptávka
  • Osobní údaje
  • Údaje o společnosti

Pokud chcete získat více informací o zpracování údajů ve společnosti ZEISS, přečtěte si prosím naše oznámení o ochraně osobních údajů.