O společnosti ZEISS

ZEISS je mezinárodně působící technologická společnost s vedoucím postavením v oblasti optického a optoelektronického průmyslu. V předchozím fiskálním roce skupina ZEISS v rámci svých čtyřech segmentů, Průmyslová kvalita a výzkum, Lékařské technologie, Spotřební trhy a Výrobní technologie polovodičů, zaznamenala roční zisk přesahující 5,8 miliard eur (stav k 30. září 2018).

Společnost ZEISS pro své zákazníky vyvíjí, vyrábí a distribuuje vysoce inovativní řešení průmyslové metrologie a zajišťování kvality, mikroskopická řešení pro vědy pojednávající o živých organismech a lékařské technologie na diagnózu a léčbu v oblasti očního lékařství a mikrochirurgie. Značka ZEISS je rovněž synonymem špičkových optických řešení v oblasti litografie, kde se používají na výrobu čipů, resp. na výrobu polovodičových součástí. Produkty značky ZEISS, jako jsou brýlové čočky, kamerové čočky a dalekohledy, udávají trendy a jsou poptávány po celém světě.

Společnost ZEISS díky své silné značce a portfoliu, které odpovídá oblastem budoucího růstu, např. .digitalizace, péče o zdraví a chytrá výroba, utváří budoucnost nad rámec odvětví optiky a optoelektroniky. Vysoké a udržitelné investice společnosti do výzkumu a vývoje jsou základem úspěchu, vedoucího postavení na trhu a expanze technologií značky ZEISS.

Skupina ZEISS se svými přibližně 30 000 zaměstnanci působí téměř v 50 zemích s přibližně 60 vlastními prodejními společnostmi poskytujícími služby a 30 výrobními a vývojovými centry po celém světě. Společnost byla založena v roce 1846 ve městě Jena a v současnosti sídlí v německém Oberkochenu. Nadace Carl ZEISS, která v Německu patří mezi největší nadace vůbec, usiluje o podporu vědy a je jediným vlastníkem holdingové společnosti Carl Zeiss AG.

Péče o zrak

Obchodní skupina s názvem Péče o zrak (Vision Care) patří mezi přední světové výrobce brýlových čoček a optických přístrojů. Tato obchodní skupina spadá pod segment spotřebních trhů a vyvíjí a vyrábí produkty pro celý hodnotový řetězec dioptrických brýlí, který celosvětově distribuuje pod značkou ZEISS.

Politika ZEISS

The ZEISS Policy describes the understanding of ZEISS on the following core topics:

  • the ZEISS brand, products & customer satisfaction
  • employees, health and safety &
  • compliance & social responsibility
  • external relationships, partners & suppliers
  • environmental protection & energy efficiency
  • continuous improvement processes & setting goals

Compliance is an essential component that guides all of our business-related actions and behavior.