Služby ZEISS
Služby ZEISS

Umožní vám soustředit se na péči o pacienty.

ZEISS OPTIME

Služby ZEISS vám umožňují soustředit se na to, co umíte nejlépe: nabízet prvotřídní péči o pacienty.

Díky ZEISS OPTIME se můžete plně soustředit na péči o pacienty.

S plány OPTIME® od společnosti ZEISS těžíte z přednostního servisu, což vám umožňuje pracovat bez omezení a vyhnout se neplánovaným odstávkám vašich systémů.

Postupy vaší kliniky nebo praxe můžeme podpořit nabídkami služeb, které jdou daleko nad rámec záruky. Širokou škálu služeb lze zahrnout do jediného plánu služeb a nastavit ho na míru vašim specifickým potřebám.

To vše je součástí programu ZEISS OPTIME.

Plány služeb ZEISS OPTIME

Tři přizpůsobené plány služeb OPTIME poskytují bezpečnostní síť pro vaše systémy ZEISS – zkušené, certifikované a spolehlivé. Naše služby vám pomohou udržet hodnotu a návratnost investic do vašeho systému ZEISS. Servisovaný přístroj zajišťuje přesnou diagnostiku a léčbu, které jsou základem vašeho dobrého jména. A také si můžete vybrat z různých doplňků. Jsme připraveni s vámi úzce spolupracovat při hledání řešení, které nejlépe splní vaše požadavky.

  • OPTIME complete

    Pokud máte kriticky důležité systémové prostředí (např. fakoemulzifikační systém jako součást postupu pro šedý zákal) nebo zařízení, které je klíčové pro postup, a proto má dopad na celé zařízení, nebo pokud je doba provozuschopnosti systému ZEISS kriticky důležitá, pak zvolte plán OPTIME complete. Jedná se o balíček kompletních služeb nabízející nejvyšší dobu provozuschopnosti a nejrychlejší časy řešení bez finančního rizika. Využijte přednostní vyřízení a užijte si klid.

  • OPTIME advanced

    Pokud máte zařízení v důležitém prostředí se značným dopadem na váš pracovní postup a jakýkoli výpadek by měl za následek velkou ztrátu produktivity, pak zvolte plán OPTIME advanced. Pojí se v něm čtyři výhody: Žádné neplánované výdaje na údržbu; konzistentní kvalita systému a služeb; vysoká úroveň provozuschopnosti; vysoký stupeň flexibility, spolehlivosti a efektivity.

  • OPTIME prevent

    Pokud má váš systém ZEISS menší dopad na váš pracovní postup a máte záložní systém, jedná se o základní technologický produkt a vaše instituce pracuje s nižším rozpočtem, pak je pro vás tím správným plánem služeb OPTIME prevent. Můžete těžit z toho, že nebudete mít žádné neplánované výdaje na údržbu a zajistíte si pravidelné kontroly bezpečnosti a kvality. Smlouva také zajišťuje prodloužení životnosti systému.

Plány služeb přizpůsobené vašim každodenním postupům

Nabídka služeb se může v jednotlivých zemích lišit v závislosti na místních předpisech.

Preventivní údržba Preventivní údržba a také pravidelné kontroly bezpečnosti a kvality systému pomáhají zajistit dlouhou životnost vašich systémů.
Vzdálená podpora Ke zkrácení prostojů lze nabídnout vzdálenou opravu, sdílení vzdálené plochy, podporu aplikací a analýzy souborů protokolu.
Aktualizace Aktualizace softwaru zvyšují bezpečnost a výkon vašich systémů.
MyZEISS Využijte naši zákaznickou online platformu k zadávání servisních požadavků, stahování softwarových souborů a online správě systémů ZEISS 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
Opravná údržba Pokud dojde k poruše některého z vašich systémů, náš kvalifikovaný servisní tým je tu pro vás.
Náhradní díly Objednejte si a získejte naše certifikované náhradní díly, kdykoli je budete potřebovat, abyste se mohli plně soustředit na vynikající péči o pacienty.
Další charakteristiky služby V závislosti na systému ZEISS, instalaci nebo regionu mohou být požadovány další charakteristiky služby.

OPTIME complete

na vyžádání

OPTIME advanced

čas + materiál

na vyžádání

OPTIME prevent

není relevantní

čas + materiál

čas + materiál

na vyžádání

Další charakteristiky služby

  • Vylepšení

    Vylepšení softwaru

    Společnost ZEISS může poskytovat nové funkce aplikací a vylepšení softwaru, abyste měli jistotu, že vaše systémy běží s nejnovějšími dostupnými verzemi.

  • Zápůjčky

    Zápůjčky

    Pokud systém nelze opravit na místě, může být nutné jej zaslat do našeho interního opravárenského centra. V definovaných případech můžeme poskytnout náhradní systém, než váš systém znovu zprovozníme.

  • Aplikační podpora

    Aplikační školení

    Aplikační školení pro vás a váš tým, které zajišťuje certifikovaný aplikační specialista ZEISS buď na místě, nebo v jednom z našich školicích středisek.

  • Integrační/migrační podpora

    Integrační/migrační podpora

    Naše IT oddělení vám může pomoci migrovat systém do vašeho IT prostředí a implementovat potřebná síťová nastavení.

  • Po pracovní době

    Po pracovní době

    Prodloužená smluvní provozní doba pro preventivní a/nebo nápravnou údržbu (od pondělí do pátku a/nebo víkendy + svátky).

  • Školení BioMed

    Školení BioMed

    Získejte podrobné znalosti o svých systémech ZEISS, jak je nejlépe používat, jejich charakteristikách a údržbě na speciálním školení BioMed.

Zajímají vás případy použití OPTIME?

Podívejte se na videa se zkušenostmi zákazníků OPTIME.

Zjistěte, jak plány služeb OPTIME pomohly na klinikách nebo v ordinacích praktiků se zaměřit na to, na čem opravdu záleží: poskytování vynikající péče o pacienty.

Kontaktujte nás pro více informací o servisních plánech ZEISS OPTIME

Formulář se načítá…

Chcete-li získat další informace o zpracování údajů ve společnosti ZEISS, podívejte se na naše oznámení o ochraně osobních údajů.

Zákaznická platforma MyZEISS

Spravujte své systémy ZEISS online.

MyZEISS je zákaznická platforma, se kterou můžete plně využít potenciál svých systémů ZEISS. Vybírejte ze široké škály školicích videí, získejte poznatky od kolegů a využijte komplexní sadu podpůrných nástrojů, abyste mohli používat své systémy co nejefektivněji a zároveň omezit prostoje na minimum.

Mé systémy

Mé systémy

Získejte přehled o všech svých systémech ZEISS. Zkontrolujte základní údaje o svých systémech ZEISS, jako je např. jejich umístění. Kontrolujte mnoho podrobností online (např. datum instalace a stav smlouvy) a odešlete požadavky na změnu přímo přes MyZEISS.

K dispozici jen pro ověřené zákazníky ZEISS.

Požadavky na služby

Požadavky na služby

Zobrazte všechny nové, stávající a minulé servisní požadavky. Vytvářejte nové požadavky na služby online a sledujte stav stávajících požadavků 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Přidejte další podrobnosti, jako jsou obrázky a protokolové soubory, do libovolného požadavku, abyste nám pomohli diagnostikovat problémy a rychleji je vyřešit.

K dispozici jen pro ověřené zákazníky ZEISS.

Portál na stahování softwaru

Portál na stahování softwaru

Ve službě MyZEISS si můžete stáhnout softwarové soubory, jako jsou instalační balíčky nebo aktualizace zabezpečení, aby vaše systémy ZEISS byly aktuální a čekací doba byla zkrácena na minimum.

Je nutná zvláštní registrace a přihlašovací údaje.

Chcete svůj systém využívat na maximum?

Připojte se k MyZEISS ještě dnes.

Představujeme naši platformu komplexních služeb přizpůsobenou vašim potřebám. S rozsáhlou knihovnou článků od vašich kolegů, komplexními školeními a užitečnými nástroji a charakteristikami pro vaše zařízení ZEISS.

Chytře k úspěchu – ZEISS Smart Services

  • Připojte svůj systém a získejte okamžitou vzdálenou podporu. Zkraťte reakční dobunavyšte provozuschopnost svého systému.
  • Naši certifikovaní odborníci vám pomohou najít správné náhradní díly a umožní rychlé řešení problémů.
  • Kybernetická bezpečnost bezpečné připojení podle mezinárodních norem. (Např. ISO/IEC 27001)

Kontaktujte nás

Dotazy na prodej a produkty

Formulář se načítá…

Další informace o produktu nebo vznesení požadavku na prodej.
Uveďte prosím svůj zájem o produkt a požadavek o informace.

Informace zadané do kontaktního formuláře budou použity k zodpovězení vašeho požadavku společností Carl Zeiss Meditec AG, našimi místními prodejními společnostmi Carl Zeiss Meditec prostřednictvím e-mailu nebo telefonu. Chcete-li získat další informace o zpracování údajů ve společnosti ZEISS, podívejte se na naše oznámení o ochraně osobních údajů.

Dotaz na servis

Formulář se načítá…

Pomoc nebo dotazy týkající se vašeho produktu ZEISS.
Vyplňte prosím tento formulář a my se vám ozveme zpět.

Informace zadané do kontaktního formuláře budou použity k zodpovězení vašeho požadavku společností Carl Zeiss Meditec AG, našimi místními prodejními společnostmi Carl Zeiss Meditec prostřednictvím e-mailu nebo telefonu. Chcete-li získat další informace o zpracování údajů ve společnosti ZEISS, podívejte se na naše oznámení o ochraně osobních údajů.

Obecný dotaz

Formulář se načítá…

Pro obecné dotazy týkající se kariéry, tisku, informací o společnosti.
Uveďte prosím podrobnosti k vašemu požadavku.

Informace zadané do kontaktního formuláře budou použity k zodpovězení vašeho požadavku společností Carl Zeiss Meditec AG, našimi místními prodejními společnostmi Carl Zeiss Meditec prostřednictvím e-mailu nebo telefonu. Chcete-li získat další informace o zpracování údajů ve společnosti ZEISS, podívejte se na naše oznámení o ochraně osobních údajů.