Vše na jednom místě

Maximalizujte využití svých produktů pomocí MyZEISS

Získejte přístup k exkluzivnímu obsahu pro vás a váš tým.

Představení portálu MyZEISS

Časté otázky

  • Zákaznická platforma MyZEISS je vaší cestou ke všemu, co ZEISS nabízí – od správy vašeho systému až po digitální služby a vzdělávání.

    • My Learning: Zhlédněte rozsáhlé návody k produktům a absolvujte online certifikační kurzy od ZEISS Academy. Podívejte se na klinické případy od svých kolegů prostřednictvím služby Peer Insights.
    • My Tools: Exkluzivní materiály pro pacienty určené pro oftalmologické zákazníky, které vám pomohou v růstu vašeho podnikání. Knihovna snímků CONVIVO Image Library je k dispozici výhradně zákazníkům ZEISS CONVIVO.
    • My Systems: Spravujte svá zařízení a zadejte servisní požadavky – online.
  • Platforma MyZEISS je optimalizována pro všechny uživatele. Doporučujeme provést registraci, která sestává ze tří snadných kroků, pomocí vaší firemní e-mailové adresy na: www.zeiss.com/meditec/myzeiss

    • Krok 1: Zadejte svou firemní e-mailovou adresu
    • Krok 2: Vyplňte formulář
    • Krok 3: Aktivujte svůj účet kliknutím na odkaz v ověřovacím e-mailu.
  • K dispozici jsou další nástroje v závislosti na rolích a specializaci. V knihovně snímků ZEISS CONVIVO Image Library, kterou nabízíme našim zákazníkům CONVIVO, najdete například vybrané klinické případy od vašich kolegů, kde se zobrazují příklady snímků ze zákroků prováděných pomocí CONVIVO® od ZEISS. Vzhledem k tomu, že i nadále podporujeme širokou škálu segmentů našich zákazníků, pokračujeme ve vývoji a poskytování nových funkcí a služeb.

  • Servisní požadavky můžete vytvářet a podat z hlavní obrazovky „Service Requests“ nebo prostřednictvím přehledu zařízení v části My Systems. Při použití této možnosti se v servisním požadavku automaticky vyplní počáteční údaje včetně oddělení a výrobního čísla. Vy poté vyberete obecný problém a podrobně vysvětlíte své obtíže. Lze také nahrát obrázky nebo videa, která nám pomohou snadno pochopit problém a rychle ho vyřešit. Na informace o průběhu servisního požadavku se můžete kdykoli podívat v části „Service Requests“.

  • Ano, platforma MyZEISS zahrnuje různá produktová školení a videa a dokumentaci o řešení problémů. Problémy s produkty vyřešíte pomocí krátkých videí s návody, které uvádějí odborníci ZEISS. V sekci partnerských poznatků navíc najdete bohatou sbírku klinických případů s využitím technologií ZEISS, které připravili a prezentovali vaši kolegové.

Ke stažení




Sdílet tuto stránku