ZEISS celebrates 100 years of Better Vision

ZEISS slaví 100 let projektu LEPŠÍ VIDĚNÍ

Z důvodu výročí brýlové čočky Punktal®, Carl Zeiss Vision slaví v různém rozsahu na celém světě.

ZEISS 100

Pro výročí: ZEISS online Vision Screening Check

V případě Carl Zeiss znamená rok 2012 důležité výročí. Přesně před 100 lety společnost uvedla na trh revoluční, průkopnické brýlové čočky Punktal®s. Nyní Carl Zeiss slaví "100 let projektu Better Vision. 100 let optiky ZEISS." Pod tímto mottem společnost představuje ohňostroj inovovaných výrobků, obchodních propagačních akcí a marketingových kampaní mající za cíl přivézt zákazníky přímo k ZEISS specialistům v oblasti péče o oči.


V roce 1912 společnost Carl Zeiss vyvinula první axiálně symetrické brýlové čočky s bodovým zobrazováním. Na základě rozsáhlého výzkumu v oblasti optiky se společnost stala vůbec prvním novátorem v oblasti optiky, který vyvinul propočet brýlových čoček kompletně podle matematických vzorců. Takto byla vynalezena první precizní brýlová čočka Punktal®. Byl to také začátek nového odvětví podnikání ve společnosti Carl Zeiss: oční optiky.

Následně po vyvinutí čočky Punktal® společnost ZEISS zavedla celou řadu inovací, které obohatili optický trh. Mezi důležité mezníky naší 100leté historie patří v roce 1935 patentování postupu vytváření trvanlivých povrchových úprav k omezení odrazů na površích optických čoček, v roce 1959 antireflexní technologie pro skleněné brýlové čočky, v roce 1970 do hněda se barvící fototropní skleněné brýlové čočky, v roce 1983 horizontálně symetrické progresivní čočky, v roce 1992 počítačem podporovaný centrační systém nebo individuálně personalizované progresivní čočky v roce 2000.

Od roku 1912 se společnost zasvětila cíli „lepšího vidění“ ve vývoji svých výrobků. Ve výročním roce 2012 společnost ZEISS přišla s inovacemi, které se zaměřují na budoucnost „lepšího vidění“ a které zvýrazňují záměr společnosti být vždy na čele technologických inovací. Balíček cílených komunikačních opatření má za cíl zvýšení počtu návštěv zákazníků u specialistů pečujících o zrak. Výroční kampaň „100 let precizních brýlových čoček – 100 let lepšího vidění“ zahrnuje nové ZEISS výrobky, prodejní kampaň a propagaci značky u široké veřejnosti.

Společnost Carl Zeiss Vision spustila svou inovační ofenzívu pro rok 2012 na výstavě OPTI12 v Německu uvedením své nové prvotřídní povrchové úpravy DuraVision® Platinum. Nová vícevrstvá povrchová úprava nabízí vůbec nejtvrdší brýlové čočky ZEISS mající zdokonalené antireflexní vlastnosti, odpudivost vůči nečistotám a prachu a možnost snadného čištění. K dalším vystavovaným vrcholům patří nové přístroje pro měření očního profilu, nové kancelářské brýlové čočky a spuštění výroční kampaně.

Na této webové stránce používáme cookies. Cookies jsou malé textové soubory, ukládané webovými stránkami na vašem počítači. Cookies jsou široce rozšířené a pomáhají stránky optimalizovaně prohlížet a zlepšit. Používáním naší stránky prohlašujete, že jste s tím srozuměni. více